torsdag 7 april 2011

Kamouflage!

Igår på eftermiddagen tänkte jag egentligen sätta in ett annat inlägg, men då hände detta med elvispen.(hihi) Igår fångade jag nämligen in Ekorre Nyfiken med min nya Canon. Trots att jag var inomhus och ekorren på avstånd. Ni som kan fota, tycker säkert att det här är verkligen mer än oproffsig men jag testar mig fram!



Igår hade jag lite känslan att våra djur på gården hänger med i en djuragentfilm. Först ekorren som var ganska bra att gömma sig. (Tog bort säkert 20 bilder, där jag sedan inte hittade igen ekorren)
Och så här: På vägen till postlådan hade jag känslan att jag blev övervakad, men jag kunde inte se nånting. Gör ni det???

(mobiltelefon)
Agent Lilly gör verkligen allt för att se ut som en sten, inte ens när jag hade upptäckt henne, visade hon sin närvaro! Ska jag ringa till Hollywood?
Idag regnar det och det ska det göra hela dagen enligt SMHI, då hinner jag handla (ha bilen tillbaka!Yeah) och andra saker på förmiddagen!  Ha en solig dag i hjärtat!!!

5 kommentarer:

Lövkojan sa...

Jag tycker det är jättefina bilder, det är inte lätt att fota djur som rör sig :).

Även fast jag förstorade bilden såg jag inte kissen, det var först på andra bilden! Otroligt väl dold, inte lätt för fåglar och möss då inte :).

Kram Marie-Louise

Miruschka sa...

Det är tvära kast med vädret, igår strålande sol och idag regn. Men huvudsaken att snön försvinner:)
Hoppas du får en riktigt bra torsdag också!
Kram♥ och god morgon

Carina Sjölund sa...

I går var det ju så fint väder med strålande sol :)
Och i dag REGN!!! Känns inte riktigt roligt att gå ut med hunden :(
Men vad har man för val???
Ha en fin dag!
Kramen♥

4U2 sa...

Gillar verkligen den första bilden!

Stephanie sa...

Vad härligt med en ekorre som bor på tomten! Hur mysigt som helst ju!

/Stephanie