måndag 9 maj 2011

Fika i myshörnet

just nu sitter jag här ute i våran berså (är det här verkligen svenska ordet för Laube??) Idag har vi fikat här trots att det inte är riktig grön omkring oss, men det kändes ändå mysigt och somrigt.

Även Lilly satt artig vid fikabordet. Hon väntade tålamodig och var helt övertygad att hon hade förtjänat någonting. Men, men det blev inte så, hennes plats var nämligen redan upptagen. Synd!
Det blir så fint igen när allt är riktig grönt.

 Det här pysslade vi snabbt. idag för att hålla vaxduken kvar på bordet. Vi får se hur länge det håller.
Annars har jag varit verkligen effektiv, men det visar jag väl imorgon. Ha ni en fin kväll ni med. Jag slutar mitt inläg nu innan datorn slocknar. Ha det fint!

2 kommentarer:

Ullis sa...

så mysigt! Längtar också efter en berså, får se om vi anlägger någon i år, vi har lite syrener vi skulle kunna gräva upp och flytta men det är tiden som inte alltid räcker till...
Ha en skön kväll!
Ullis

Den där Victoria sa...

Åh, du har en berså, vad mysigt det ser ut.

Ha en fin tisdag kära du

Kram Elvira