fredag 20 maj 2011

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?

Förra vecka var det fredag den 13. och då hade blogger.com problem så då blev det ingen fredagsfråga men idag, då kör vi:

Courtney Love rockänka, sångerska, skådespelare har blivit 47 år, hon skriver en blogg Whatcourtneyworetoday.com. därför intervjuade Elle(nr.3, 2011) henne och kallar henne som stilikonen.
Min dotter läser Elle och ibland hamnar en i badrummet, så därför känns det så att jag tar bara mina intervju-källor därifrån, men den här frågan tyckte jag var bra.

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Courtney: Sensuell, modig och förfinad. Det sistnämnda skulle jag inte ha använt tidigare, men nu försöker jag verkligen att leva efter det.

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Jag: självkritisk, rolig och temperamentfull (fint ord för uppbrusande, speciellt i bilen ;) )

4 kommentarer:

Den där Victoria sa...

Rolig fredagsfråga, hmm hur skulle jag beskriva mig själv? Fantasifull, omsorgsfull och också väldigt självkritisk (jobbar på att få bort lite av det självkritiska)

Ha en fin helg och hoppas att solen lyser på dig!

Kram Elvira

Ullis sa...

Ha, ha! ja det är viktigt med bra självkännedom!
Ha en härlig helg!
Ullis

Miruschka sa...

Det där var svårt, just nu kan jag bara komma på att jag är överbeskyddande;)
Trevlig helg!
Kram♥

Fröken Grön sa...

Och jag är envis, glad och sötsugen!
Ha en riktigt skön helg!
/Anna-Karin