onsdag 30 januari 2013

Fina loppisfynder

 Hej, på er,
idag har jag äntligen varit på en loppis där jag inte visste öppentider innan(som inte heller har nån skylt som anger detta), många gånger har jag stått där framför en stängd dörr. Men idag äntligen fick jag se ljus i affären och sprang in efter jobbet! Vilken loppis alltså! Utifrån ser det ut som ett litet hus, men är man där inne, så finns det mycket att hitta! Tyvärr hade jag -så spontant det var- inte stor pengar med mig, men jag hittade någonting ändå. I helgen ska jag åka dit igen, såg härliga stolar som jag är jättesugen att köpa och måla svart.
Men idag så blev det en låda till pysselrummet,  en kvast (dammen fick jag alldeles gratis ;) ) och så pennor-asken, och så en söt liten resväska som passar jättebra till weekendresor. För 50kr sammanlagt!


Väskan kostade bara 30kr. och det fanns inget fel på utsidan och inte heller på insidan. Äldsta dottern tyckte också att den var mycket fin och att hon absolut kunde tänka sig att ta den, när hon ska göra sina helgutflykter. Så vi får se vem som har den i framtiden.

2 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Härliga fynd!! Visst är det kul med loppisar. Ha det gott. kram Anna

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilka kanonfina fynd, resväskan är ju ljuvlig :)
Kram.