måndag 28 januari 2013

Lägesrapport genom en måndagslista


Jag är glad för att:
  • pastill, bubbelgum, isblå och himmelsblå låter inte bara bra, det är även fina färger.
  • jag har målat 4 Bekväm rullbord som var dessutom i rea.
  • jag har städat och rensat rejält i källaren.
  • källaren tar form, det kommer blir så fint där.
  • snart kan jag sortera in allt, och alla saker ska få sin plats.
  • jag har träningsverk överallt, för då vet jag att jag har jobbat ;)
  • jag fick hjälp med mitt projekt av maken och barnen
  • snart börjar första post till dig 
Nu ska jag gå ner i källaren igen och fixar lite till!
Hoppas ni har haft en bra start i veckan!

5 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja hur går det med "post till dig"?
Kram.

Den där Victoria sa...

Finaste måndagslistan, den gör mig alltid lika glad och inspirerad. Vad jag fnissade åt dina ord inne hos mig, det är klart att det är orättvist att jag har en låda med historia bakom ;) .

Kram Victoria

Annas röda stol sa...

Ja vad häftigt med rullbord i olika färger! Ha det gott. Kram Anna

MammaElva sa...

Spännande, ser fram emot att se resultatet!

CreandoPhoto sa...

Härliga listan! Behöver jag läsa nu... :)

Tack fina du för dina varma ord hos mig.... ♥

Kramar
Kicki

Kramar Kicki