fredag 18 januari 2013

Post till dig!


Okej, så nu ska jag berättar hur jag har tänkt mig projektet: Post till dig ska vara /ska gå till.

Syftet med det är att ha kul tillsammans. Hur? Man ska skicka iväg under en utsatt tid ett litet paket/brev/vykort efter ett speciellt tema till någon deltagare. Om man vill, kan man presentera det på sin blogg/pinterest ... det som man har fått, eller det som man har skickat iväg.  Vi ska inte känna någon prestationångest för det, därför tycker jag att vi ska ha det så enkelt som möjligt!

Här kommer alltså mina förslag på teman:


Tema 1#  Ett ♥ till dig vecka 6-7 (vecka 7 är det Alla hjärtansdag)

Varje tema får ett extra inlägg, med en liten förklaring och där man kan kommentera om man vill vara med.
Ju fler vi är desto roligare blir det ju! Jag hoppas verkligen, att det är några av er som vill vara med! Och såklart är det ingen tvång att ska vara med på alla teman,(även om jag skulle tycka att det skulle vara kul) man ska känna för sig själv, vilka teman man vill vara med.

Så förhoppningsvis kommer ni tycker om det!
Några frågor? Eftersom min svenska...., ni vet, jag tycker ju att det är klart, men eftersom jag vet att det ibland är fel i grammatik, stavning, förståelse..., så fråga eller förbättra, och det gäller fortfarande att komma med förslag, vi har ju inte börjat än!

PS: Om du tycker det här är kul så kanske kan du länka hit, att vi blir flera!

Hänger du med?
post-till-dig 2014?
Kom gärna med förslag här:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gjorde så här
http://frunsblogg.blogspot.se/2013/02/post-till-dig.html

/Kram

HannasHörna sa...

Hej!! Jag vill gärna vara med i nästa omgång!! Om jag får?! Kram kram

Fröken S sa...

Jag är gärna med i nästa omgång om jag får? Det verkar roligt!

Anonym sa...

Jag är oxå gärna med nästa omgång :-)

Så kul idé.

Kram

www.mintekopp.se

Queen of Kammebornia sa...

Jag vill vara med, vad roligt det låter! Säg vad jag ska göra! Kram!

Mia Arp sa...

Hej! Ingela och jag från Hippiechic bloggen vill gärna vara med. När sätter nästa postrunda igång?
Kärlek från oss

www.hippiechic.blogg.se